Sequoia - Reisverslag uit Sequoia, Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu Sequoia - Reisverslag uit Sequoia, Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu

Sequoia

Door: Simon en Victor

25 Juli 2014 | Verenigde Staten, Sequoia

Na een warme nacht vertrokken we al vroeg naar de parkeerplaats, waar de shuttle op ons stond te wachten. Toen we een uurtje door de bergen gereden te hadden kwamen we aan in het Sequoia National Park. Na een korte busrit en een kleine wandeling kwamen we aan bij een van de grootste sequoia bomen ter wereld, de Sherman Tree. Daarna zijn we naar het bezoekerscentrum geweest en hebben we een film over de beren in het park gezien. Nadat we in het winkeltje nog wat laatste boodschappen hadden gedaan gingen naar het uitzichtpunt van het park: Moro Rock. Terwijl we aan het wachten waren op de shuttle terug, gingen de ouderen (dus niet oma) onder ons nog een korte wandeling maken. Achteraf bleek dat ze een beer gezien hadden, dus vonden we het uiteindelijk wel jammer dat we dit gemist hadden. Na weer een uur in de shuttle terug gezeten te hebben namen we nog een frisse duik in een afgedamd stukje rivier achter de camping. We gaan nu langzaam slapen en ons voorbereiden op de lange zit van morgen: De route naar de fabulous city of Las Vegas!

• 27 Juli 2014 - 08:41

Tante Christel:

Hey dudes,

wat leuk om jullie van op afstand te volgen en zo herkenbaar! :-)
    Alsof we er zelf ook terug een beetje zijn. Geniet er nog van én zeker van Las Vegas!

grtjs,
    tante Christel

• 28 Juli 2014 - 23:29

Emely:

ha eindelijk kan ik nu mee genieten, was al ongerust. Maar ziet er echt wel fantastisch uit,nu ga ik jullie natuurlijk elke dag volgen ik heb wel je reis maar dit is veel beter.groetjes

emely