op weg naar LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu op weg naar LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu

op weg naar LA

Door: Bart

08 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag op weg naar LA (de oplettende lezer merkt nu dat we afwijken van het eerder verstrekte schema, ipv van naar San Diego, gaan we nu wat langer naar LA om meer tijd te hebben voor Hollywood). Onderweg maken we nog een belangrijke tussenstop; de outlet bij Palm Springs. Ook dit soort park moest deel uitmaken van de reis. Niet echt interessant voor foto’s en wellicht ook niet zo interessant voor de lezers. Voor de meeste reisgenoten echter wel, omdat we gepakt met diverse nieuwe spullen dit park verlieten. Dat kunnen we dus ook weer schrappen van onze lijst. Wel een minpuntje vandaag. Onze TOMTOM is kwijt. Waarschijnlijk uit de camper gejat op de parkeer plaats. Dat betekende dat we ouderwets via de kaart (met dank aan tante Christel die ons een kaart van Calefornia had gegeven) onze weg naar de camping moesten zijn te vinden over de snelwegen rond LA. Dat lukte gelukkig zonder al te veel omwegen. Wordt dus de rest van de reis nog spannend.