Malibu - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu Malibu - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu

Malibu

Door: Bart

10 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Malibu Beach

Op tijd vertrokken om niet in de drukte terecht te komen. Dat lukte prima, geen file bij de doortocht door LA. Wat ook hielp was dat we een groot deel van de route al gisteren gereden hadden met de tour. Dit betekende wel dat we al om 10.15 uur bij de nieuwe camping waren en ons plekje nog niet vrij was. Aangezien we toch nog inkopen moesten doen, geen probleem. Stukje terug was een winkelcentrum met een supermarkt en nog belangrijker een Starbucks en Frozen Youghurt winkel. Dus….. na het inkopen even lekker een bak (-je hebben ze niet in de VS;)) koffie en voor de kids een ijsje. Nog even rond gelopen langs wat standhuizen. Gezien het wagenpark zullen deze wel niet echt goedkoop zijn! Daarna terug naar de camping op een rots boven het strand. Wat gegeten en toen naar het strand. Heerlijk weer. Niet te warm, lekker windje, ideaal om te verbranden (al lijkt dat mee te vallen als ik dit schrijf). Het strand loopt hier redelijk stijl af, waardoor er af en toe behoorlijke grote golven ontstaan die uit het niets lijken op te komen. Dat heeft Simon helaas aan den lijve kunnen ondervinden doordat hij ondanks het vasthouden van zijn bril, deze toch verloor doordat een golf hem verraste. Gelukkig had hij zijn reservebril en lenzen nog bij zich en was hij toch aan een nieuwe bril toe, dus de schade viel wel mee.
PS aantal blogs tegelijk vanwege het ontbreken van wifi de afgelopen dagen en het down zijn van de site.