laatste dag - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu laatste dag - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu

laatste dag

Door: Bart

15 Augustus 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag de camper ingeleverd. Deze heeft ons goed de 3360 miles door west USA begeleid (ik heb natuurlijk ook goed gereden;)). Omdat we alles netjes gepoetst hadden (camper heeft waarschijnlijk alleen bij nieuw aflevering zo goed uitgezien) zijn we maar niet meer naar het strand gegaan, maar nog een keer langs een outlet. Deze was wel nog groter, maar niet zo mooi als de vorige. Nog een paar kleine dingen gekocht en toen door naar het inleverpunt. Van daaruit met een taxi naar het hotel. Daar zit ik nu deze laatste blog te maken. Morgen vliegen we lokale tijd 12:45 naar Mineapolis en dan om 19:24 door naar Amsterdam waar we dus een dag later (17/8) om 10:40 uur aankomen. Rest mij nog het volgende. Het blijkt dat we gisteren in de buurt waren van de veiling van de duurste auto ooit (info oom Roger). Daarom bij de blog van gisteren alsnog alle foto's van de auto's die ik gemaakt heb, ter identificatie door Roger. En voor Joost ook nog één tractor. Tot zondag

• 16 Augustus 2014 - 11:20

Roger:

Hartelijk dank voor de prachtige foto's van schitterende auto's! Wow! Walhalla! (voor sommigen ...).
    Overigens kleine nuancering: het ging om de duurste auto ooit op een veiling; onderhands zijn er auto's (ook de Ferrari 250 GTO) voor hogere bedragen verkocht.
    Nogmaals dank voor het bloggen (wat een discipline! En wat een goed teamwork), en nogmaals een goede thuisreis.
    Dit wens ik jullie namens ons allen, in de aanname dat Paul die nu op Lowlands zit, en Annika die logeert bij haar tante Annette hier mee instemmen.
    We halen Annika zo op, en gaan dan de rest van het weekend nog even naar het appartement van Johan in Brussel. Dus ook voor ons nog een beetje vakantie.
    Tot gauw,
    Roger

• 16 Augustus 2014 - 14:56

Emy:

ja aan alle mooie reisjes komt een einde, maar jullie hebben nu zo veel mooie dingen gezien dan kan je er weer tegen voor een jaartje,toch.ben be nieuwd naar de foto's magda het zal wel heel wat zijn , verder een goeie terugreis en tot gauw doeiiiiiiii