Primera día... (ofzo) - Reisverslag uit Valencia, Spanje van 3ling - WaarBenJij.nu Primera día... (ofzo) - Reisverslag uit Valencia, Spanje van 3ling - WaarBenJij.nu

Primera día... (ofzo)

Door: 3ling

27 Februari 2012 | Spanje, Valencia

Buenos dias amicos,
Dit is ons eerste verslag... LIVE vanuit Valencia. Vandaag hebben we na een zachte buikschuiver met het vliegtuig en wat metro-gestuntel onze eerste dag in Valencia doorgebracht. We hebben wat gewandeld en voedsel ingeslagen en (helaas) zijn we (nog) niet uit eten geweest. Ook hadden we nog een gelukje want er was werk aan het eerste appartement waardoor we een upgrade kregen MET DAKTERRAS!!! Ook hebben we uitzicht op een drooggelegde rivierbedding en een poort uit de vroegere stadsmuur. En voor de inmiddels halfjaloerse mensen... HET IS HIER PRACHTIG WEER!!! ( 22*C )

Dit wat het eerste LIVE verslag vanuit ons heerlijk grote appartement in Valencia....

Vriendelijke groetjes,
Victor en zijn volgelingen.

• 27 Februari 2012 - 21:06

Oom Roger:

Muchos gracias! Ik was al bang dat we deze droogkomische dagelijkse kronkels zouden moeten missen. Het is hier niet warmer dan de helft van wat jullie ervaren - maar wel al weer dubbel zo warm als normaal voor de tijd van het jaar. Hoe dan ook, door dit digitale contact voelt het hier nog een graadje warmer. Hasta la vista (ofzo)!

• 28 Februari 2012 - 06:45

Joost:

Een hele fijne vacantie gewenst. Met die temperaturen in deze tijd van het jaar zal dat wel lukken!
    (Nederland einde van de week ook 15 graden!)
    Joost

• 28 Februari 2012 - 08:16

Jeske:

Jongens geniet er maar van!!!!!
    Ik kijk uit naar jullie belevenissen.

• 28 Februari 2012 - 10:21

Renilde:

dank u
    het is leuk dat jullie al vakantie hebben zeker met oma
    vele groetjes