laatste dag - Reisverslag uit Valencia, Spanje van 3ling - WaarBenJij.nu laatste dag - Reisverslag uit Valencia, Spanje van 3ling - WaarBenJij.nu

laatste dag

Door: 3ling

02 Maart 2012 | Spanje, Valencia

Laatste dag vandaag. Idee was om het rustigs aan te doen. ’s Morgens nog een korte wandeling, Eerst langs het museum voor moderne kunst. Daar bleek een van de tentoonstellingen over een architect te gaan. Deze had vooral veel indrukkwekkende gebouwen in Dubai neergezet, maar ook een aantal mooie villa’s. Als laatste cultuur item nog de tweede overgebleven stadspoort bezocht en beklommen. Na de lunch stond het strand nogmaals op het programma. Helaas was het vandaag grotendeels bewolkt en was er een koude wind aan zee. Dus bleef het bezoek aan het strand beperkt tot een wandeling over de boulevard. De laatste avond in Spaanse stijl afgesloten met Tappas en rioja (niet in het restaurant van de foto!).
We begonnen ons hier al aardig thuis te voelen, maar moeten morgen toch weer terug. Gelukkig wordt er daar een welkomthuis feestje gegeven (of was dat toch voor de verjaardag van Nicolas?;)

In ieder geval bedankt voor jullie leuke reacties en tot binnenkort weer in levende lijve.

Groet

Bart (de rest is te druk met kaarten, vandaar dat ik maar weer in de laptop gekropen ben).

PS Roger, je kunt beter fan worden van de voetbalclub Valencia, want daarvan vind je zeer veel fanclub materiaal. Van het F1 circuit helaas niets!

• 02 Maart 2012 - 23:19

Oom Roger:

Olla, nogmaals dank voor jullie schrijfsels. Daardoor was het voor ons "de week dat jullie in Valencia waren" in plaats van "de week die wij thuis zijn gebleven".
    Ik weet niet wie de reisbestemming heeft gekozen, maar het moet wel haast E, S of V (of alle 3 gezamenlijk) zijn geweest. Want een restaurant met die naam (zie de foto's) zou in de Michelin categoriën zeker 3 sterren krijgen: "een reisbestemming op zich zelf" (of woorden van die strekking; in ieder geval meer dan "een omweg waard", want dat is geloof ik voor 2 sterren).
    Alleen moeten we dan ook nog iets voor Bart vinden; "Bart's bengels" allitereert leuk, maar ik kan niet direct verzinnen wat voor soort etablissement zo zou kunnen heten. Misschien gewoon boven de voordeur aan de Marowijne: "Bart's little house of horrors". Maar dat is misschien te weinig subtiel.
    Een beetje een flauw idee, maar wel een leuke brug naar Dordrecht. Een goede reis terug, en tot gauw ziens!

• 03 Maart 2012 - 08:13

Renilde:

we wensen jullie welkom in belgie en nederland.
    Vele groetjes
    renilde