Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu

Bryce Canyon

Door: Bart

28 Juli 2014 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Om dat we de tijdgrens gaan passeren verliezen we deze dag een uurtje. Daarom zien we af van het geplande bezoek aan een stukje van Zion (Kolob Canyon) en gaan we direct naar Bryce canyon. Rond 14:30 kwamen we daar aan. Helaas in de stromende regen. We moesten toch nog eerst eten, dus het was nog geen probleem. Na het eten was het weer wat droger en zijn we op pad gegaan met de shuttle bus die voor de camping stopte. Doel was een wandeling langs de canyon. Helaas begon het toen toch weer te regenen. Dan maar eerst naar het bezoekerscentrum en een film bekeken. Daarna weer droog en alsnog de bus gepakt naar de canyon. Daar hebben we ons opgesplitst. De de dames gingen voor het panorama van de wandeling langs de rand van de canyon. De mannen daalden af de diepte in om uiteindelijk weer op het zelfde punt uit te komen. Erg indrukwekkend dit park (getuige de foto’s). Daarna hier weer lekker buiten kunnen eten (wel met een trui aan). Zo nog voor een kopje koffie, dus ik rond deze blog snel af.

• 29 Juli 2014 - 12:17

Tante Christel:

Dames... Jammer dat jullie de afdaling niet gedaan hebben, dat was echt een topper!!!