Capitol Reef - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu Capitol Reef - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu

Capitol Reef

Door: Victor en Simon

29 Juli 2014 | Verenigde Staten, Torrey

Na een koele nacht en een lekker ontbijt al vroeg op pad naar het volgende park: Capitol Reef National Park. Na 4 uur muziek luisteren, kaarten (waarbij Mama altijd wint en Oma volgens Simon vals speelt), en Yathze te spelen en genieten van een prachtig uitzicht onderweg (een grote variëteit aan landschappen en een paas tot bijna 2900 m hoog), kwamen we bij het visitor center aan. Na een lekkere lunch in de buitenlucht wandelden we langs de Fremont River. Deze wandeling moest helaas abrupt worden gestaakt vanwege een hevig onweer dat boven ons losbarstte. Na een half uur te hebben geschuild op het toilet van een nabijgelegen camping konden we bijna droog de camper bereiken .nadien wandelden we door een kloof de Capitol Gorge. Enigszins uitgeput besloten we op weg te gaan naar de camping, wat helaas wat langer duurde vanwege GPS problemen. Na een uurtje rijden vonden we de camping toch en namen we een frisse douche. daarna aten we een lekkere pasta. Na het dessert genoten we van de zonsondergang tegen de rode rotsen waar we een prachtig uitzicht op hebben. Nu genieten we de ouderen van een glaasje(s) wijn en de kinderen van een ijsje. Vanavond nog wat Yahtzeëen en dan vroeg naar bed zodat we op tijd uit de veren kunnen om morgen naar Arches National Park te rijden.

• 02 Augustus 2014 - 20:46

Emma:

Hey , wat dat kaarten betreft, daar heb ik ook mijn twijfels over hoor, wat en prachtige foto's ,sorry dat ik niet eerder reageerde maar was een beetje moe deze week marina heeft een andere winkel, dus vallen zowat al mijn plannen in het water. Ik hoop nog veel moois te zien van julie daar in de USA en vanaf nu volg ik weer elke dag hoor groetjes uit een verstikkend belgie doei