Aankomst Washington - Reisverslag uit Washington, Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu Aankomst Washington - Reisverslag uit Washington, Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu

Aankomst Washington

Door: 3ling

05 Juli 2011 | Verenigde Staten, Washington

Na een vlekkeloze vlucht (op wat babygekrijs en wat lichte turbulentie na)zetten we voet op Amerikaanse bodem.
Binnen een halfuur zijn we door de douane en hebben we onze koffers opgepikt en staan we klaar om met de Super Shuttle taxi naar het hotel te worden gebracht. Tijdens vrolijke gekwebbel op de achterbank merkt victor op dat het getril in de auto waarschijnlijk de anti jetlag massage is.het blijkt echter iets anders: een klapband.(ja het overkomt ons weer)2 tellen later staan we met onze koffers is de berm van de highway in de zon. We hebben weinig vertrouwen in de taxichauffer die met prehistorisch matriaal de band probeert te vervangen. gelukkig werden we na een uur opgepikt door een andere taxi. Het hotel was prima en na een korte rust verkenen we de buurt en gaan we op zoek naar een restaurant. Het is geen hamburger friet maar een gezonde salade.

Simon, Mamma en Co

• 06 Juli 2011 - 12:41

Oma:

dat is wel pech hebben hé, gelukkig is alles toch nog ok , hier alles goed de zeemeerminnen zijn op bezoek maar het weer kon beter xxx en veel plezier
    oma en co