het afscheid ( en het weerzien!!!!) nadert... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu het afscheid ( en het weerzien!!!!) nadert... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu

het afscheid ( en het weerzien!!!!) nadert...

Door: 3ling

Blijf op de hoogte en volg

31 Juli 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

De zon was al vroeg op, zodat we ons plan om naar het strand te gaan tot uitvoer brachten. De enige manier om daar te kunnen blijven (door de hitte) was in het water, vergezeld van vele kleine en soms grotere vissen. Maar rond het middaguur kwam een onweersbui de pret bederven. Dat is het nadeel van het hete weer hier in Florida. Na de lunch zochten we wederom verkoeling in het water (maar dit keer in het zwembad :) ). Ook hier was het onweerachtig, maar een regenbuitje tijdens het zwemmen is best wel leuk. Vanavond is het kofferspakken geblazen. En nog één keertje genieten van de zwoele zomeravond. Morgen vliegen we om 13:30 van Tampa naar Washington en vervolgens om 17:15 van Washington naar Schiphol, waar we als alles goed gaat om 7:05 arriveren. We melden ons bij aankomst.

Gr. Mama en Emma


Terugblik op de vakantie:

Emma: Ik vind het heel moeilijk om te kiezen wat ik het leukste vond omdat ALLES leuk was. Het rondreizen leuk was omdat we heel veel hebben gezien. New-York was leuk omdat we daar bij vrienden waren, en daar ook weer veel hebben gedaan. En Florida omdat we daar lekker konden relaxen.

Victor:

Hé allemaal,

Ik vond deze vakantie heel erg leuk en vooral New-York want het was daar erg gezellig en we hebben er veel lol gehad. In Florida vond ik vooral het waterpark echt geweldig. En omdat het zo heet was gaf dat water echt veel verkoeling. En hoewel ik niet zo van prik houd, heb ik hier heel vaak een mengseltje van Cola en Sprite of Pepsi en Sierra Mist gedronken.

Grappige uitspraak:

"Can you make Sprite en Coke mixed??? (Met nogal vage gebaren erbij, waarna de serveerster wel erg vreemd naar me keek :-)''

Simon:

Hoi iedereen,

Deze vakantie was echt gaaf! (en hot). IK weet zeker dat ik nog een keertje terug ga (misschien op staatsbezoek in het witte huis :)). Verder hebben we veel gezien, geleerd, gedaan en gelachen. Het leukste vond ik Nationaal Air Craft Museum, Colonial Williamsburg en natuurlijk het Waterpark (dat laatse is zeker voor herhaling vatbaar). I hoop dat i kan spiek nog a little beetje Nederlends wen I come back maar i em not sure...


Samenvattend: we hebben hier GENOTEN, volgens Simon 25 uur per dag, 8 dagen per week en 32 dagen per maand... Een heleboel gezien, lekker gerelaxed en vooral ook veel gezweet :-). Het was superleuk om jullie enthousiaste reacties te lezen dat zorgde ervoor dat we geen last van heimwee hebben gehad :)

groetjes van iedereen

  • 01 Augustus 2011 - 05:49

    D'r Joost:

    Een goede terugreis gewenst!! Jullie hebben zooo veeeeel gezien dat als we de jullie de eerste keer weer zullen zien we tijd te kort hebben om bij te praten. Het was harstikke leuk om op het werk s'morgens jullie verhalen te lezen en ons een paar kiekjes te laten zien wat jullie uitgespookt hadden.
    Nogmaal een prettige terugreis. en na een mooie vacantie is het meestal ook weer fijn om thuis te zijn.

    Groetjes D'r Joost.

  • 01 Augustus 2011 - 06:19

    Ineke:

    Ik zal jullie verslagen missen, wanneer ik 's ochtends mijn laptop opstart!
    Gelukkig heb ik nu de verslagen van Sophie nog, die al bijna 2 weken in Ghana zit!
    Bedankt voor het vele leesplezier en de leuke foto's die jullie ons voorgeschoteld hebben.
    Een heel goede terugreis en (els) tot donderdag, maar denk daar nog maar even niet aan!
    Als afsluitng: DE ZON SCHIJNT!!!!,dus wat dat betreft is de overgang voor jullie niet al te groot!

  • 01 Augustus 2011 - 08:11

    Oma:

    ja het is bijna zover, welkom terug, het was iedere morgen weer spannend uitkijken naar julie verhalen en foto's,
    maar ik zal wel blij zijn jullie echt te zien,ik wens jullie een goede terugreis en tot binnenkort
    xxx oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Oostkust USA

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2011

terugreis

31 Juli 2011

het afscheid ( en het weerzien!!!!) nadert...

30 Juli 2011

shopaholic deel 2

29 Juli 2011

water,water... heel veel water

28 Juli 2011

hier kan het ook regenen

Actief sinds 19 Juni 2011
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 50011

Voorgaande reizen:

20 Juli 2014 - 17 Augustus 2014

USA Westkust 2014

04 Mei 2013 - 08 Mei 2013

Sevilla mei 2013

27 Februari 2012 - 03 Maart 2012

Valencia

05 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Oostkust USA

Landen bezocht: