water,water... heel veel water - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu water,water... heel veel water - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu

water,water... heel veel water

Door: 3ling

29 Juli 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag moesten we vroeg opstaan, want we gingen namelijk naar Adventure Island.( Één van de waterparken van Florida.Papa en mama hadden inmiddels wel begrepen dat je Florida niet kunt verlaten zonder 1 van de vele pretparken te hebben bezocht...). Nadat we hadden geparkeerd en kaartjes gekocht en ingesmeerd konden we eindelijk het park in. De eerste atractie die we eruitpikten was een soort raftbaan waar je met z'n vijven in kon. Om in de raft te komen moest je een hoge toren op, dus je had de uitzicht op het hele park (Was heel leuk en mooi).Aansluitend namen we een duik in het golfslagbad. Na al die golven zijn we in de lazy river( wat later bleek mama's favoriete attractie: niet te hoog klimmen en vooral NIET SNEL) geweest, een rustige rivier die je door het hele park bracht ( via het water dus dat bracht heerlijk verkoeling en geen verbande voeten!!!). Na de rustige rivier werd het weer tijd voor actie: de donuts-ride (vanuit de eerste atractie hadden we er zicht op: Van veraf leken het net wandelende donuts :)). Toen kamen de wat kleinere glijbanen aan de beurt en nog wat andere zwembaden afgewisseld met insmeren en afkoelende watervalletjes... Na een lange superleuke dag werd het tijd om afscheid te nemen en te gaan. Het was inmiddels half 9 dus hoog tijd om wat te eten: het werd de pizza hut. Het zag er gezellig uit en niet te druk...De serveertser kwam een beetje raar op ons over: als mensen weg gingen werden de tafeltjes niet afgeruimd- alleen de bekers werden in elkaar gezet- ze vergat onze salade te brengen ( i'm so sorry, i'll take it out of the bill- wat ze vervolgens ook niet deed maar ze rekende het drinken van de kinderen dan weer niet en toen we bij het verlaten van het restaurant om "cups" vroegen om het restant drinken mee te nemen, uitdrukkelijk NIET met refill, jullie raden het al, werden de bekers gebracht met wederom 0,5liter cola.En alhoewel we inmiddels aardig gewend zijn VEEL te drinken ( er hangen hier ook overal warnings om oververhitting te voorkomen) leek ons 1 liter cola toch wel een beetje teveel van het goede...
NA een lange autorit vielen we vermoeid in slaap en op deze blog zullen jullie dan ook ietsje langer moeten wachten...
groetjes, Simon en mama xxx

ps Vcitor wilde dit stukje graag : "een natte verrassing" noemen maar deze titel is helaas niet door de toelatinscommissie geraakt.