geniet van je ontbijt! - Reisverslag uit Annapolis, Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu geniet van je ontbijt! - Reisverslag uit Annapolis, Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu

geniet van je ontbijt!

Door: 3ling

09 Juli 2011 | Verenigde Staten, Annapolis

Vandaag is het mijn beurt, dus dat wordt een saai stukje. Even doorbijten.
Iets minder vroeg wakker vandaag, maar nog steeds vroeg aan het ontbijt. Victor had zich al verheugd op de "Belgium wafels". Het bleek dubbel feest, want je moest ze ook nog zelf maken met een interessant apparaat. En het moet gezegd, ze waren erg lekker (het lekkerste wat we deze dag zouden eten, maar daarover later meer). Na ontbijt alles ingeruimd en vertrokken. Omdat we maar ruim 1 uur moesten rijden naar Annapolis, konden we daar in het hotel ook nog aanschuiven voor het ontbijt (niet gedaan hoor, dat bewaren we voor morgen). Gelukkig konden we al een kamer krijgen. Als eerste daarna even lekker zwemmen (want het was natuurlijk al weer erg warm). Na de lunch vertrokken naar het oude deel van Annapolis. Erg leuk, maar ook erg "Valkenburg-achtig" (voor de Belgen onder jullie: erg toeristisch). Verrassing was de Navel Academy, mooie gebouwen in een parkachtige omgeving en een mooi (rustig) museum over de geschiedenis van de US Navy. we wilden al bijna "enlisten". Vanwege de drukte niet in het oude deel gegeten, maar vlak bij het hotel in een steakhouse. Ons erg verheugd op de ribbetjes, maar die vielen dus erg tegen. We moeten deze dag dus maar afsluiten met de herinnering aan de lekkere wafels.

groetjes en tot morgen

Bart

• 10 Juli 2011 - 08:05

Jeske:

Geniet van jullie belevenissen.!!!!

• 10 Juli 2011 - 08:30

Gilles:

Hey Victor,wat een mooie kamer.
    belguim wafels !!!
    natuurlijk BELGUIM wafels.
    We zijn de beste .
    ik wens jullie een leuke reis.

ciaooooooooooooooooooooooo
    Gilles

• 10 Juli 2011 - 09:17

Jennifer Mol:

Hoi,,,me moeder en ik waren ff aan het kijken aan zagrn dit leuk is het hoor ! En we houdden jullie in de gaten hihi gr jennifer

• 10 Juli 2011 - 11:21

Tante Leen:

Geen valse bescheidenheid he Oom Bart. Het viel al bij al nog goed mee :)
    Groetjes aan jullie allen!

• 10 Juli 2011 - 11:52

Oom Roger:

Tsjonge, wat een saai verslag ... :-)
    Nee hoor, weer heerlijk om jullie wederwaardigheden te volgen.
    Maar is papa niet ook een "naval officer"; hebben jullie geen "red carpet treatment" gekregen?
    Ik hoop dat jullie ook nog een keer lekker eten. Voor Belgische wafels alleen hoef je natuurlijk niet zo ver te reizen (ook te krijgen op de Marowijne in Dordrecht?).
    Groetjes

• 10 Juli 2011 - 13:32

Renilde:

hallo heb juist jullie mooie foto's gezien.
    wens jullie nog heel veel succes.
    oma magda heeft het me geleerd vele groetjes oma renilde

• 10 Juli 2011 - 22:03

Tante Christel:

hey folks,
    zo te horen kunnen jullie het wel vinden in het verre Amerika. En wat hadden jullie wel gedacht... natuurlijk zijn die Belgische wafels het lekkerste wat jullie tot hiertoe aten en misschien nog in lange tijd te eten zullen krijgen... Tot het volgende verslagje!