Aan de Vlaamse kust??? - Reisverslag uit Virginia Beach, Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu Aan de Vlaamse kust??? - Reisverslag uit Virginia Beach, Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu

Aan de Vlaamse kust???

Door: 3ling

12 Juli 2011 | Verenigde Staten, Virginia Beach

Hoi hoi iedereen,
Vandaag gingen we via een 30 km lange brug van Salisbury naar Virginia Beach,
je raadt het al, in de staat Virginia. Nadat we ons hotel hadden opgezocht en de bagage binnen hadden gebracht gingen we lunchen. Na onze heerlijke maaltijd op het balkon met ''Ocean Vieuw'' gingen we zwemmen in de zee. Het was heerlijk weer, alleen veel te warm. (95F, reken maar om. -30 :2) Gelukkig konden we even (2u) afkoelen in de Atlantische Oceaan. Toen we waren
afgekoeld en afgedroogd, gingen we naar een oude vuurtoren. Toen ''Lucie''
zei dat we er bijna waren kwamen we langs een controle. Toen we hadden verteld wat we kwamen doen en de
''security'' onze auto had gecontroleerd, (En ja Aline, Simon was er ook bij en mocht gewoon mee...) konden we weer verder. Toen we verder reden bleek dat we op ''Militair Terrein'' waren beland...
Daarna besloten we even te gaan wandelen, en na te denken wat we moesten doen als ze op ons begonnen te schieten. (???) Na ons spannende avontuur gingen we terug naar het hotel. Nadat we even tot rust waren gekomen gingen we op ''Voedseljacht''
en kwamen we terecht bij de Griek,
daar hebben we lekker gegeten. Om het eten een beetje te laten zakken besloten we een wandelingetje te maken over de ''dijk''. Op de dijk waande we ons helemaal aan de Vlaamse kust, want er was sprake van animatie (Nee, niet Sam Gooris) door een rock bandje, en werden we bijna overhoop gereden door ''Go-Karts''

That's all folks. (dit snap ik niet maar dat moet ik schrijven van papa)

Gr. Victor en Plopsa Co

• 13 Juli 2011 - 05:35

Oom Roger:

Als "Lucie" een Vlaams accent zou hebben, zou je helemaal thuis zijn ...?
    Overigens Vlaanderen? Het lijkt meer op de scheve vuurtoren(s) van Pisa.
    En wat betreft de uitsmijter: "Th-Th-Th-Th-Th-... That's all, folks!"; ik hoop dat dat niet waar is; wij rekenen op meer! Ga zo door! Groet,

• 13 Juli 2011 - 06:30

Oma:

ik ben blij dat jullie toch nog dat vlaamse gevoel kennen, want met al die avonturen in het verre amerika zou dat wel in het niets kunnen vergaan hé.nog veel plezier en tot het volgende verslag xxx oma

• 13 Juli 2011 - 07:40

Aline:

Hmm, ik vind het zeer vreemd dat ze Simon toch weer door de security hebben laten glippen. Ik had ze nog zo gezegd dat ze dat kleine jongetje met zijn bruin haar en een bril uit Nederland niet binnen mochten laten :D
    Dus je had weer geluk hé Simon. Geniet nog maar van jullie vakantie en de groetjes aan iedereen daar!
    xxx

• 13 Juli 2011 - 11:07

Renilde:

hallo,
    het is wel leuk jullie fofo's te mogen zien.Nu geniet ik ook een beetje van jullie vakantie.
    vele groetjes voor gans het gezin.
    oma renilde