New York deel1 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu New York deel1 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu

New York deel1

Door: 3ling

20 Juli 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag echt begonnen met het verkennen van New York. Met de metro naar Donwtown (zuidelijke punt van Manhattan). Na het bewonderen van de Brooklyn bridge zijn we naar Ground Zero gelopen. Het is bijn a niet voor te stellen wat er daar gebeurd is, en dat er niet meer gebouwen beschadigd geraakt zijn. Toren 1 van het nieuwe WTC is nu ongeveer halverwege. Verder langs bekende plekken als battery park en Wallstreet gelopen en ons tussendoor vergaapt aan de mooie gebouwen. Na een uurtje rust in Central Park naar het Rockefeller gebouw gelopen. Simon en ik zijn daar naar het uitzichtspunt geweest en Victor heeft Els en Emma meegesleept naar de LEGO en Nintendo winkels. Al met al weer vermoeiend genoeg (zeker door de warmte, en dat wordt alleen maar erger).
Morgen weer meer uit New York

groet,

Bart (ja, alweer ik, de rest is druk bezig met andere zaken).

• 21 Juli 2011 - 05:50

Joost:

Als ik de foto's zie en je verhaal lees dan krijg ik weer zin om naar New York terug te gaan! Misschien gebeurt dat ook nog wel dit najaar. De Gehry toren moet nieuw zijn, deze hebben wij niet gezien.
    Groetjes,

D'r Joost

• 21 Juli 2011 - 07:41

Oma:

ja bart iemand moet zich opofferen hé,weeral mooie foto's, leuk om jullie zo te kunnen volgen.
    ik wens julie nog veel vakantieplezier. xxx oma

• 21 Juli 2011 - 07:41

Oma:

ik wens julie nog veel vakantieplezier. xxx oma

• 21 Juli 2011 - 14:56

Liesbeth:

Hoi 3ling family, wat hebben jullie al veel gezien. Leuk om zo om 'n hoekje mee te mogen kijken. Geniet maar lekker van jullie vakantie.
    Hier op het RBC gaat het allemaal z'n gangetje. Alhoewel we een groene kaart kregen met de opmerking "Allemaal moordwijven" wat natuurlijk 2ledig is uit te leggen.
    Groetjes Liesbeth

• 21 Juli 2011 - 22:01

Tante Leen:

New York... nu ben ik echt jaloers (en ik meen het!) :)
    We denken hier in elk geval nog aan jullie: vandaag speelde Ines "Emma" en broer moest "Simon" zijn.
    Geniet er van jongens en meisjes!