Williams - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu Williams - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu

Williams

Door: Bart

05 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Bij de oorspronkelijke planning was deze dag bedoend voor de Grand Canyon, maar omdat we die al bezocht hadden was dit een extra dag zonder bestemming. Omdat we nog inkopen moesten doen, gingen we ’s morgens eerst naar het dichtbij gelegen stadje Williams. Daar lag nog een stukje van de oorspronkelijke route 66 . Dat bleek een stuk leuker dan we hadden gedacht. Het was een gezellig straatje met huizen van begin 1900 en leuke winkeltjes en een station met stoomtrein voor het bezoeken van de grand canyon. Het bleek dat de familie van oma ook nog een rol gespeeld heeft bij de verovering van het wilde westen.
Op de terugweg nog lekker gaan picknicken in een park in het bos. De middag lekker op de camping doorgebracht met zwemmen, zonnen, bloggen en spelletjes kaarten. ’s Avonds weer terug naar Williams voor een wild-west show die daar iedere avond gegeven wordt en om wat te eten. Zo was ook deze dag weer heerlijk en snel voorbij.

• 08 Augustus 2014 - 20:05

Emma:

nou,nou aps all over the world,nu geen dikke nek krijgen he ik vind jullie reis subliem hoor zo mooi en gelukkig niet te warm
    groetjes

emelie