big, bigger, biggest - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu big, bigger, biggest - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu

big, bigger, biggest

Door: 3ling

06 Juli 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Om 5u15 u is iedereen hier klaarwakker en dus zitten we om 6.15u ( ja, je leest dit goed!) aan het ontbijt. WE gaan al vroeg op pad en ontdekken het ruim opgezette Washington met de vele imposante (regerings)gebouwen: het Capitool, het witte huis ( waar Simon ondanks zijn staatsbezoek toch niet naar binnen kon...)en de verschillende memorials ( Lincoln, Rooseveld en Jefferson). Na de lunch besluiten we de warmte even te ontvluchten door het national museum of indian te bezoeken.Een echte aanrader!( zeker met kids). Na eenwelverdiend "sweetgreen" ijsje en onze eerste "starbukcs"-koffie keren we hotelwaarts. Even opfrissen en dan weer op pad om te zien of Washington by night ons net zo kan bekoren... de volgende foto bewijst dat alles in Amerika groter is...) Een citaat uit ''Het leven van Victor"

• 07 Juli 2011 - 08:38

Oma:

jullie hebben zo te zien al een drukke agenda afgewerkt voor de eerste dag,
    en hoe was t leven by night ook alles bigger?
    xxx oma en co

• 07 Juli 2011 - 10:57

Tante Leen:

Super Victor!
    ps: wij hebben nu ook een starbucks in Brussel centraal...dus daarvoor hoeven we alvast niet naar Washington :)