5 tegen 1 - Reisverslag uit Baltimore, Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu 5 tegen 1 - Reisverslag uit Baltimore, Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu

5 tegen 1

Door: 3ling

08 Juli 2011 | Verenigde Staten, Baltimore

ha lieve luitjes,
Wat leuk om al jullie reacties te lezen!!!
Wij hebben vandaag onze auto opgehaald ( ne grijze - volgens Bart een Chrysler tour & country minivan:-)) en hebben Washington ingeruild voor Baltimore. Een levendig stadje waar het ook vandaag weer bloedheet is.Gelukkig bracht een regenbuitje enige verfrissing).In het hotel hadden ze bedacht dat three children wel in een queen-size bed pasten maar aangezien V,S en E het niet eens konden worden over wie van de drie in het midden mocht liggen :-) hebben ze ons toch maar ge-upgraded naar een grotere kamer...Na een verkwikkend duik in het zwembad bezochten we de inner harbor: the place to be in Baltimore!!! de oude elektriciteitscentrale waar Barnes & noble gehuisvest is trekt meteen de aandacht ( evenals de talloze winkeltjes en restaurants).Simon merkt op: bij de H&M in Nederland verkopen ze toch alleen kleding? Hier verkopen ze ook tenten:-)))
Na het diner begrijpen we het wel: als we in het busje naar het hotel terug worden gebracht is het het gewicht van de familie Loop tegen het gewicht van 1 medereiziger om het busje in evenwicht te houden. Gelukkig komen we er dit keer zonder lekke banden vanaf en gaan we nog even chillen en onze blog bijwerken alvorens we gaan pogen deze keer iets langer te slapen... liefs, Emma en Els

• 09 Juli 2011 - 08:05

Oma:

hallo amerikaantjes
    leuke foto's, hier is het wel iets minder warm, de regen was er vannacht wel,
    xxx oma en co

• 09 Juli 2011 - 13:19

Oom Roger:

Weer enkele leuke anecdotes; hou het bloggen vol!
    Groetjes
    PS: oom Joost & tante Milly zijn vandaag voor enkele daagjes naar Stockholm vertrokken; gisteren op weg naar Schiphol zijn ze nog even binnengewipt.

• 09 Juli 2011 - 19:32

Tante Leen:

Ja, maar jullie 5 horen dan ook thuis in de categorie pluimgewichtjes ;) ...maar zal dit ook zo blijven na een maandje VS???? Grapje!