Wilde paarden - Reisverslag uit Salisbury, Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu Wilde paarden - Reisverslag uit Salisbury, Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu

Wilde paarden

Door: 3ling

11 Juli 2011 | Verenigde Staten, Salisbury

Hoi iedereen,
vandaag zijn we naar het ward museum geweest, dat is een museum waar ze van alles vertellen over de jacht. Er zijn vooral houten eenden waarmee ze echte eenden lokken. Die waren niet zo heel erg gedetailleerd, maar daarna kwamen we bij een stuk waar het om de mooist gemaakte eend ging, die waren heel erg mooi. We zijn daarna even terug gegaan naar het hotel en hebben daar gegeten en even gezwommen. Toen gingen we naar een eiland waar helemaal geen huizen stonden. de Amerikanen noemen het paradijs eiland. We hebben daar wilde paarden gezien! We zijn toen naar Ocean City geweest, tip ga er niet heen, het is er veel te druk!(Voor de bomma, wij zijn ook langs Alaska gelopen) Daarna zijn we gaan eten bij de Mc, het is hier lekkerder dan in Nederland.
Gr. Emma en co

• 12 Juli 2011 - 05:04

Oom Roger:

Jullie worden steeds professioneler: niet alleen leuke verhaaltjes, maar ook fotocollage's!
    Oma Annie en opa Math volgen jullie ook al! Opa Math wist natuurlijk dat jullie naar het jachtmuseum zouden gaan; wilde hij natuurlijk ook zien.
    Goed onthouden wat een big Mac in de VS kost (en kost hij overal hetzelfde?); als jullie weer terug zijn kun je dat vergelijken met de prijzen in Nederland, en dan krijg je een idee over de koopkracht van de Amerikaan (en de Nederlander). Dit is een methode die echte economen ook toepassen om landen te vergelijken.
    Smakelijk!

• 12 Juli 2011 - 07:18

Tante Leen:

Leuke fotocollage!
    ... en kijk de overdracht van kennis gaat in de beide richtingen (zal ik jullie ook wat leren: dat is nu het 'reciprociteitsbeginsel') .... Oom Roger moest ook in het onderwijs stappen ;)
    Maar nu is het nog vakantie he mannen! Groetjes!!

• 12 Juli 2011 - 09:58

Oma:

weeral mooie foto's, jullie hebben echt al vee lgezien en telkens een mooi verslag er bij, gniet nog van de volgende dagen
    xxx oma