Shenandoah valley - Reisverslag uit Luray, Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu Shenandoah valley - Reisverslag uit Luray, Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu

Shenandoah valley

Door: 3ling

17 Juli 2011 | Verenigde Staten, Luray

Na een lekker ontbijt zijn we even door de wijngarden gereden om te kijken of er nog eentje was waar we konden kijken hoe wijn gemaakt werd, helaas niet gevonden.( uitsluitend waar je wijn kon proeven maar aangezien in Amerika het alcoholbeleid nogal streng is willen we maar niet het risico lopen dat onze chauffeur in de verleiding komt...) We zijn meteen doorgereden naar de Blue Ridge Mountains over de Skyline drive gereden, dat is een weg door het bos. Je kon er beren tegen komen, wij hebben ze niet gezien, maar mensen die voor ons op de weg gestopt waren dachten dat ze er wel een gezien hadden. Toen zijn we door de Shenandoah Valley gereden. Nadat we gepicknickt hebben rijden we richting ons hotel.De hele middag vinden we heerlijk verkoeling in het zwembad (papa kan nu eindelijk rustig lezen - "het verloren symbool"- dat zich afspeelt in Washinton en dat hij graag uit wil hebben voordat we daar overmorgen arriveren...).Door alle zon en water hebben de kids ondertussen al een aardig "illegaal" bruin kleurtje :-) . Na het eten zijn we even gaan wandelen langs een klein riviertje. om 20.45u zijn we terug en duiken wij ( de kids) nog even heerlijk het zwembad in...Kortom: vandaag weer een gezellige dag opgeluisterd door een record aantal "papje-grapjes" (volgens Victor, Simon en Emma zeer flauwe grapjes van papa...)

Gr.Emma en Els

• 18 Juli 2011 - 01:19

Leonie:

Hoi emma, en de rest natuurlijk,
    Ik had al een berichtje gestuurd, vorige week maar die staat er niet op.
    Nu dus even een testje,
    Groetjea leonie

• 18 Juli 2011 - 01:19

Leonie:

Hoi emma, en de rest natuurlijk,
    Ik had al een berichtje gestuurd, vorige week maar die staat er niet op.
    Nu dus even een testje,
    Groetjea leonie

• 18 Juli 2011 - 08:15

Oma:

hei levensgenieters,leuke verhalen en mooie foto's ,hier springen we ook in het water maar dan in de plassen en met een jas aan.xxx oma

• 18 Juli 2011 - 09:02

Ineke Van Dok:

ha die dutch/belgian americans,
    5 dagen mijn m@il niet geopend, ben ik me daar een halve dag(?) kwijt om al jullie enthousiaste verhalen te lezen en de prachtige foto's te bekijken!!
    Wat een belevenissen weer allemaal, hoop dat jullie straks weer kunnen wennen in ons overigens zéér natte kikkerlandje!
    Denk daar nog maar niet aan, maar geniet van alles wat de USA jullie nog te bieden heeft!
    Liefs, Ineke

• 18 Juli 2011 - 21:28

Nonkel Bart:

Ander schrijf ik hier wel even hoe Het verloren symbool afloopt...? Bespaart wellicht nog wat uurtjes leeswerk?
    Grapje... ben zelf net over halfweg :-)
    Maar wel fijn dat we jullie daar in de United States van de Verenigde Staten van Amerika zelf op de voet kunnen volgen!
    Groeten, ook van Ines en Thomas (die ieder vliegtuig dat ze nu zien vliegen afwisselend dat van 'Gilles, Aline en Nicolas' en dat van 'Emma, Simon en Victor' noemen)

• 19 Juli 2011 - 18:55

Emy:

dag familie travel usa bedankt voor de leuke foto met de zeemeerminnen we zien er allemaal wel heel slank uit hé ik vind de foto van jullie papa en mama gisteren een hele mooie,nog veel plezier verder en vooral veel zwemgenot dus nu is het to the big apple