Reisdag naar deel 3 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu Reisdag naar deel 3 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu

Reisdag naar deel 3

Door: 3ling

24 Juli 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

vandaag de reisdag voor deel 3 van de vakantie. Na het onbijt en het pakken en opruimen, werden we door een busje van Super Shuttle naar het vliegveld gereden (en deze keer geen lekke band met het busje). Op het vliegveld verliep alles vlot. Onderweg hadden we de luxe van een grote keuze aan films, muziek en spelletjes, dus de reis was zo voorbij (voor Emma zelfs iets te kort om haar film op tijd af te kunnen kijken). Het vliegveld in Tampa leek wel net geopend. Alles zag er nieuw uit. Ook hier verliep alles snel. Voor we het wisten zaten we in inze huurauto (dik keer een wat minder luxe Chevy Impala waarbij je zelf de deuren moetn openen!). Eerste indruk van Florida is dat alles veel ruimer is opgezet en alles er netjes uitziet. Ook ons huisje is prima. Geeft een goed gevoel voor de rest van de week. Enige nadeel is dat de wifi verbinding in de huisjes niet werkt en we daarvoor naar het centrale gebouw moeten (en dat is net dicht als ik dit schrijf, dus deze blog komt wat later dan jullie gewend zijn).

groet

Bart

• 25 Juli 2011 - 17:01

Renilde:

hallo,
    jullie zien er allen heel gelukkig uit mooie foto's nog veel succes gans de week dat jullie er nog zijn
    vele groeten van renilde en opa jef

• 25 Juli 2011 - 20:12

Oma:

hallo, ja wij zijn nu in maastricht, hebben juist een concert bijgewoond van het noord nederlands jeugdkoor, was mooi, het was de eerste zachte avond sinds weken,
    xxx oma en co