Shopaholic in Florida - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu Shopaholic in Florida - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu

Shopaholic in Florida

Door: 3ling

25 Juli 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Aangezien de kinderen nu nog lekker aan het zwemmen zijn ben ik maar weer aan het schrijven gegaan (badend in het zweet, niet van de stress, maar gewoon van het weer). Omdat we nog boodschappen moesten doen zijn de kinderen 's morgens lekker gaan zwemmen, terwijl wij eten insloegen voor een paar dagen. Na het middag eten zijn we gaan shoppen (dan zat dat er tenminste maar vast op :) ). Aangezien diverse zaken hier aanzienlijk goedkoper zijn dan in Nl, moesten we bijna ook een extra koffer kopen. Voor het eerst sinds lange tijd weer eens zelf gekookt (smaakte prima). Daarna nog de ondergaande zon op het stand geen bekijken (dat kan hier weer aangezien we aan de westkust van Florida zitten!). De foto's zeggen genoeg over hoe mooi dat uitzag.
Nog geen besluit over het programma van morgen genomen, dus jullie horen dat wel in de volgende blog.

groetjes

Bart en de rest.

• 26 Juli 2011 - 05:54

Oma:

waow, mooie foto's(er is daar een goeie fotograaf bij) en mooie voeten zeg,geniet nog van jullie laatste stukje vakantie, nog veel koop- en vakantie-plezier
    xxx oma

• 26 Juli 2011 - 07:21

Ineke Van D:

WEER EEN PAAR DAGEN ACHTER MET LEZEN, DUS NEEM VOLDOENDE TIJD OM TE GENIETEN VAN JULLIE REISVERSLAGEN.
    bART, VOLGENS MIJ BEN JIJ TOCH WEL VAAK AAN DE BEURT MET VERS

• 26 Juli 2011 - 07:25

Ineke V D:

Ik liep weer een paar dagen achter met lezen, dus heb even ruim de tijd genomen om van jullie verslaglegging te genieten. (kan makkelijk, zit nl op mijn werk......!!!!?????, sorry Els!)
    Bart, volgens mij laten je mede reisgenoten jou wel heel erg veel in die pen klimmen, heeft de rest het te druk met shoppen????
    Hoe zit het nou, gaat er nu nog een ipad2 mee naar huis?
    Prachtige foto's trouwens, wat een romantiek, Bart en Els onder het toeziend oog van de ondergaande zon!
    Geniet er nog van!!x Ineke

• 26 Juli 2011 - 18:08

Tante Christel:

whow coole shoes... geef er nog maar een lap op... shop till you drop! grtjs, tante Christel