niets doen is lastig - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu niets doen is lastig - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu

niets doen is lastig

Door: 3ling

26 Juli 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Een dag niks doen begint natuurlijk met een frisse duik in het zwembad. We kunnen niet echt wennen aan het niets doen, dus besluiten we s'middags naar het fort De Soto park te gaan. In dit park liggen de mooiste zandstranden van de V.S. Wij bezochten er North-Beach. Ondanks de waarschuwing voor roggen en haaien is er gelukkig niemand gewond geraakt ( waarschijnlijk waren deze dieren ook op vakantie :-). We zwemmen voor het eerst in de golf van Mexico ( waar het water toch echt even nat blijkt als in de andere zeeen waar we tot nu toe in hebben gezwommen...) gingen we weer richting appartement. Daar genoten we van een lekker dikke ''Cheeseburger'' met een Men M's ijsje of een stukje cheese cake toe ( we beginnen zoals jullie merken al aardig "ingeburgerd" te raken in the american kitchen). Als afsluiting van de dag nogmaals het zwembad in en dan richting het clubhuis om deze blog weer online te zetten!

Gr. Victor en Co

• 27 Juli 2011 - 06:23

Oma:

jullie hebben natuurlijk al een druk programma afgewerkt he, en dan is lekker niksen terug een beetje aanpassen, geniet nog maar van zon en zee want in europa kennen ze dat echt niet meer, xxx oma

• 27 Juli 2011 - 07:50

Tante Christel:

Geniet ginder maar echt van het zonnetje want zoals oma al zei, hier is het echt Belgisch 'piep'weer. grtjs en tot de volgende!

• 27 Juli 2011 - 09:57

Renilde:

thet is waar wat oma ench

• 27 Juli 2011 - 10:00

Reilde:

het is waar wat oma en christel schrijven geniet er zeker van
    groetjes renilde