weer op safari - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu weer op safari - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu

weer op safari

Door: 3ling

27 Juli 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

We begonnen vandaag met een bakje cornflakes. Na het ontbijt gingen we naar het Myakka River State Park. We zijn daar met een rondvaartboot op het Myakka lake gaan varen. Daar zijn we aligators tegen gekomen, eentje sprong helemaal uit het water! Maar papa was net te laat om een foto te maken :( . Verder zagen we van de aligators alleen maar hoofden en staarten. Daarna hebben we nog even de vogel walk gedaan, maar er waren niet echt veel vogels. Toen zijn we een stukje door het bos gaan lopen en zijn we over de Canopy Walkway gelopen, dat is een soort brug door de boomtoppen. Papa victor en ik gingen nog even op de uitkijktoren kijken, daar zagen we alleen maar boomtoppen. We hebben nog even gepickniked. Toen zijn we nog even naar Sarasota geweest, daar zijn we even langs de winkels gelopen en hebben we een starbucks koffie gedronken (nou ja papa en mama dan. Victor een warme chocolademelk en Simon en ik een ijsje.) Toen zijn we naar huis gegaan en zijn we even gaan zwemmen. Maar nu moet ik stoppen want ik krijg een toetje :) .

Gr. Emma en plopsa co

• 28 Juli 2011 - 07:38

Oma:

dat was dus weeral een leuke dag zo te zien geniet nog verder