rustdag - Reisverslag uit Virginia Beach, Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu rustdag - Reisverslag uit Virginia Beach, Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu

rustdag

Door: 3ling

13 Juli 2011 | Verenigde Staten, Virginia Beach

onder het geweld van bliksem en donder het verslagje van woensdag 13-07. Vandaag een soort van rustdag. Idee was om aan het strand te gaan liggen, maar met wat verbrande ruggen van gisteren en de enorme hitte daar toch maar van af gezien. De kids zijn wat gaan zwemmen en wij hebben wat gelezen. Na de lunch en bij wat minder hitte door wat bewolking, toch nog op stap gegaan naar Norfolk. Daar ligt sinds kort het battleship Winsconsin. Het laatst overgebleven battleship. Dit schip liep in '43 van stapel en heeft ook nog bij de inval in Irak dienst gedaan. Een indrukwekkend gevaarte. Ook nog wat door downtown Norfolk gelopen. Speciaal voor oma Magda wat zeemeerminnen gefotografeerd. Als afsluiting gaan eten bij Planet Pizza. Daar ons weer laten verrassen door de omvang van de pizza's in de VS.
Morgen duiken we de historie in van de kolonisten en de revolutie.

groetjes

Bart

• 14 Juli 2011 - 06:23

Oma :

hallo, ik kijk iedere morgen vol spanning uit naar jullie reisverslagen, wat een mooie foto, ik ben alvast aan het oefenen maar het lukt nog niet helemaal, misschien de voeten samen in 't gips laten steken, de sierlijke houding heb ik al...
    xxx oma

• 14 Juli 2011 - 12:50

Hazne :

Hallo allemaal,

Zo aan de reisverslaqgen te lezen en aan de foto's te zien maken jullie een onvergetelijke vakantie, mooie herinneringen voor later. Maar kijk uit met die verbrandde ruggen.
    Het weer is bar slecht op dit moment in Nederland, het is echt koud en herfstachtig het regent aan een stuk door. Dus ik zou zeggen geniet van de zon zolang het nog kan. !!
    Echt tof zo'n site.

Groetjes van ons allemaal.