hot, hotter, hottest... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu hot, hotter, hottest... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van 3ling - WaarBenJij.nu

hot, hotter, hottest...

Door: 3ling

21 Juli 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

hey guys,
Inderdaad, vandaag ben ik de klos! Aangezien de kids erg druk zijn zich te van 's morgens vroeg tot 's avonds laat te amuseren met Aster, Olivia en Thijmen en Bart, zoals jullie uiteraard al hebben gemerkt, de afgelopen dagen zijn enthousiasme niet getemperd kon krijgen, hierbij mijn verslag...Onder het genot van een handje M&m's ( ja, Jeske ook wij konden de verleiding toch niet weerstaan maar ik geloof niet dat ze op het RBC zullen arriveren: ze smelten waar je bij staat dus er is maar een weg: zo snel mogelijk OPETEN!!!) een interessante manier om de hitte te ontvluchten: bezoek 1 van de talloze musea in NY. Wij kozen voor het Metropolitan Museum ( een van de grootste musea ter wereld) waar we oa de tentoonstelling van Alexander McQueen bezochten ( zeer getalenteerd modeontwerper die helaas vorig jaar zelfmoord pleegde).Zeer indrukwekkend en de moeite waard!!! na de lunch getracht een wandelingetje te maken langs de East River ( waar Sofie en Thomas vlakbij wonen)maar dat was vanwege de hitte geen succes. Op advies van Aster dan maar naar een parkje waar bij deze temperaturen de watersproeiers een zalige verkoeling zijn. Daarna het zwembad in en na een paar uurtjes dolle pret maken we ons klaar voor morgen. Als de voorspellingen kloppen wordt het nog warmer: dat wordt wederom zweten...
waarschijnlijk tot morgen :-)
, groetjes Els

• 22 Juli 2011 - 07:58

Oma:

hallo, hier is het slecht,slechter, slechtst (het weer hé) dus jullie boffen met het mooie weer alhoewel te veel is te veel. Mooi gezelschap hebben jullie daar he mannen en jongedame,
    geniet nog van alle leuke dingen en de groetjes aan iedereen
    xxx qma

• 23 Juli 2011 - 01:23

Leonie:

Hoi allemaal lekker warm daar?
    ik zit nu in taiwan ga over 30 minuten naar het volgende hotel het is japans.
    Zo te horen is het bij jullie wel gezellig.
    Bij onsook hoor en weet je wat ik in China heb gedaan in een modderbad gezeten en aalscholvers vastgehouden.